MÉRLEG – Főkönyvi modul
A Mérleg modul segítséget ad a vegyes könyvelési tételek rögzítésére, a számlavezetések és az automatikus költségfelosztások elkészítésére. Biztosítja a rögzített gazdasági események adott paraméterek szerinti lekérdezését, képernyős riportok, listák, táblák formájában, valamint az éves beszámolókhoz szükséges táblázatok elkészítését. A Mérleg szintetikus funkció, a Drill-down (adatlefúrás) technológiával napló, karton szintről azonnal bizonylat mélységű kibontást tesz lehetővé.
LIKVID – Pénzügyi modul
A Likvid modul a LIBRA11 integrált vállalatirányítási rendszeren belül a pénzügyi feladatokat látja el. Itt történik a vevői és szállítói folyószámlák vezetése, a napi bank- és pénztárcsomagok rögzítése. A naprakészséget segíti a különböző pénzügyi (banki) tranzakciók online támogatása is. A modulban megoldott a rendszeres és egyedi pénzügyi levelezés is. A funkció teljes körű megoldást nyújt a különböző ÁFA pozíciók szerinti bevallások elkészítésére.
SZÁMLA – Értékesítési és számlakészítő modul
A Számla modul az integrált rendszer kimenő számlakészítő modulja. A rendszer számos hazai nyomdaipari számlaformátumot támogat, de lehetőség van saját, egyedi számlaképek kialakítására is, rendelkezik forintos és devizás, magyar és kétnyelvű számlaformátumokkal is. A modul az eseti számlakészítés mellett a rendszeresen ismétlődő számlázások hatékonyabbá tételét is támogatja, az ún. Időszaki számlázás funkcióval.
KASSZA – Házi és valutapénztári modul
Az alrendszer feladata, hogy segítséget nyújtson a pénztárosnak a napi pénztári események kezelésében és a pénztárral kapcsolatos egyéb teendők elvégzésében. A program egyszerre több pénztár vezetését teszi lehetővé. A modul és a hozzá kapcsolódó valutapénztári funkció teljes körű készpénzeszköz állománykezelést biztosít mind forintban, mind pedig tetszőleges valutanemben.
ÁLLÓ – Tárgyi eszköz modul
Az Álló modul biztosítja a mindenkori törvényi előírásoknak megfelelően az immateriális javak és tárgyi eszközök analitikus nyilvántartását. Lehetőség van ezek részletes mennyiségi és értékbeli kezelésére, nyilvántartására, analitikus és főkönyvi könyvelésére, a számviteli, illetve az adótörvény szerinti értékcsökkenés elszámolására, valamint az éves beszámoló elkészítéséhez szükséges mellékletek, kiegészítések elkészítésére.
CASH CENTER – Banki és egyéb elektronikus fizetések, utalások modul
A Cash Center modul egy összekötő láncszem a Likvid modul és a pénzintézeti adatforgalmazás között. A modul lehetővé teszi, hogy a bankból elektronikus úton érkező napi banki információkat ne kézi rögzítési módszerekkel, hanem automatikusan lehessen a Likvid modulban rögzíteni. A modul használatával a napi banki adatok feldolgozása, valamint a bank felé kiinduló átutalások elküldésének munkaigénye kizárólag az ellenőrzésre korlátozódik.
INVEST – Beruházás-kezelési modul
Az Invest beruházásnyilvántartó modul fogja össze a beruházási igények kezelését, a tervek készítését, a kartonok vezetését, a beruházások üzembe helyezésének megvalósítását, követését. A LIBRA11 integrált vállalatirányítási rendszer Invest modulja az Álló – tárgyi eszköz nyilvántartó, az Anyag – készletgazdálkodási, illetve a Likvid – pénzügyi modullal áll szoros kapcsolatban.
BABÉR – Bérszámfejtési és TB modul
A BaBér a cégek teljes bérszámfejtési és munkaügyi tevékenységét támogatja, a belépő és kilépő dolgozó adminisztrálásától a hóvégi és hóközi (időszakos) kifizetéseket, bér és TB ellátásainak számfejtésén át, egészen a kötelezően előírt igazolások, bevallások elkészítéséig. A program szinte minden adatszolgáltatási igénynek meg tud felelni, legyen az külső, kötelezően előírt, vagy belső, a vállalkozás ügyviteléhez szükséges elvárás.
VAGYON – Ingatlan és bérlemény nyilvántartás, számlázás, folyószámla
A Vagyongazdálkodási modul a LIBRA rendszerbe integrálódó olyan díjbeszedési és ügyfélszolgálati programcsomag, amely – ingatlanok bérbeadásával kapcsolatosan – a bérlő részére egy szolgáltató által nyújtott egy vagy több szolgáltatásra vonatkozóan biztosítja azok nyilvántartását és elszámolását.
A funkció alapfeladatai:
– ingatlanok adatainak, státuszának nyilvántartása, bérbeadás esetén bérleti szerződések
– mindenkori törvényeknek és rendelkezéseknek megfelelően megállapítja a szolgáltatás ellenértékét,
– elkészíti az ellenértékre kiállított számlát, nyilvántartja a fogyasztói terheléseket és pénzforgalmat,
– kimutatja a kintlévőségeket, és támogatja azok behajtását.
BRIDGE – Interface modul
A megoldás a LIBRA rendszer és a 3rd party rendszerek integrált kapcsolatát valósítja meg. A rendszerek közötti kommunikáció működhet webservice alapon, de akár adatbázis szintű kapcsolat is megvalósítható. Segítségével minimális fejlesztői erőforrással integrálhatóak olyan rendszerek, melyek a LIBRA ERP rendszer funkcionalitását egészítik ki szakértői funkciókkal (pl. online ügyfélszolgálati portál rendszerek, dokumentumkezelő rendszerek, műszaki információs vagy térképi rendszerek).
NAV – Online rendszer
A modul valós idejű, automatizált online adatszolgáltatás megoldást kínál LIBRA partnerek és 3rd party ERP rendszert használó partnerek részére. A LIBRA megoldása zárt rendszerként képes integrálódni az ERP rendszerhez és a NAV online számla rendszeréhez kapcsolódva önállóan, kezelői beavatkozás nélkül oldja meg az online számla küldésének teljes folyamatát. A rendszer az ERP SQL adatbázisán keresztül végzi az online adatküldést és adatfogadást, valamint az ERP adatbázisában tárolja a teljes kommunikációról szóló és a NAV által küldött napló információkat és visszaigazoló kódokat.