2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00068

LiiSA – LIBRA Integrált Intelligens Szolgáltatás Architektúra

Megvalósítási időszak: 2021. 01. 01. – 2022. 12. 31.

A LIBRA Szoftver Zrt. által, a pályázat keretében létrehozott termék- és szolgáltatáscsomag azon felül, hogy a vállalkozások adminisztrációs terheit csökkenti, a vállalkozás ügyviteli rendszeréhez online módon integrálódva, gépi tanulás segítségével képes a magasabb szintű szakképesítéssel rendelkező kollégák által végzett nagy tömegű és monoton tevékenységek (pl. pénzügyi bizonylatok rögzítése és szakszerű kontírozása) kiváltására. Ezáltal a vállalkozás a fennmaradó élőmunka többletet további innovációra, saját működésének korszerűsítésére, illetve további ügyfelek kiszolgálására fordíthatja.

A heterogén ügyviteli rendszerekhez történő online és újszerű kapcsolódási módszertan alapján az elkészült rendszer képes az adott ügyviteli rendszer belső kontírozási folyamatait integrálni, így a saját beépített – és gépi tanulással támogatott – tudását egyszerűen kibővíti, valamint az integráció folytán fejlesztés szükségessége nélkül modernizálja a kapcsolódó ERP rendszer ügyviteli folyamatait.

A támogatást igénylő felhőalapú, integrátori szolgáltatás platform (LiiSA – LIBRA Integrált Intelligens Szolgáltatás Architektúra) terméket hozott létre. A létrehozott termék központi integrátori rendszerként vezérli az ügyviteli rendszerekbe érkező pénzügyi bizonylatok automatizált importját, valamint gépi tanulással kiegészítve, felhasználva az ügyviteli rendszer eddigi kontírozási lehetőségeit, elvégzi a bizonylatok kontírozását. Ezzel a módszerrel kvázi, mint egy intelligens adatrögzítő és kontírozó robot, folyamatosan, 0-24 órában képes támogatni az ügyviteli tevékenységeket, valamint képes a komolyabb szakképesített munkaerő helyettesítésére.

ERP rendszer fejlesztőként, és ügyviteli szolgáltatóként látjuk, hogy a beérkező pénzügyi bizonylatok feldolgozása, rögzítése és kontírozása az a feladat, amely bár komoly szakértelmet kíván, de jól automatizálható. A Társaságunk által készített rendszer azon felül, hogy csak egy önállóan működő adatbetöltő és gépi tanulással bíró rendszer lenne, képes integráltan felhasználni a kapcsolódó ERP rendszer kontírozási know-howját, így a rendszer bevezetése után lényegében azonnal képes az élőmunka helyettesítésére, hiszen felhasználja a vállalat addigi ágazat- és szervezetspecifikus kontírozási gyakorlatát, az addig használt rendszer kontírozási tudását. Nincs szükség hosszas tanítási fázisra, ezáltal a bevezetési idő és a megtérülési idő is minimalizálható.

Ingyenes bemutató igénylése
Kérje ingyenes szoftverbemutatónkat, és győzödjön meg rendszereink képességeiről!
24 órán belül válaszolunk!

    Alkalmazás kiválasztása: