LIBRA Folyamatmenedzsment
Webes elérésű rendszer a hagyományos iktatási feladatok ellátásához.
LIBRA Folyamatmenedzsment
Áttekintés
A RENDSZER FŐBB JELLEMZŐI
A LIBRA Folyamatmenedzsmenttel könnyedén kezelhetővé válnak dokumentumai
Átláthatóság
A rendszerbe lehet egyesével vagy akár csoportos szkenneléssel, hálózati mappa segítségével is dokumentumokat behelyezni. Tetszés szerinti dokumentum kategóriák alakíthatók ki, amelyek a rendezettséget növelik, és a későbbi kereshetőséget támogatják. A rendszerben található egy jóváhagyási, igazolási folyamat, ahol kategóriánként állítható be, kiknek, hány szinten kell a dokumentumokat igazolnia. A felhasználó a saját munkakosarában mindig a saját feladatait látja, valamint e-mailes értesítést kap arról, ha feladata érkezik.
Könnyű keresés
A beérkező számlákhoz és szerződésekhez kapcsolódó metaadatok az igazolási folyamatban egy meghatározott állapot elérésekor átkerülnek az ügyviteli rendszer Likvid és Téma moduljaiba, ahol előkereshetők, behívhatók, ezzel meggyorsítva a feldolgozásukat. Az ügyviteli rendszerben PDF csatolmányként kezelve az Iktató modulban kezelt számlaképek is megtekinthetők. Az ügyviteli rendszerben kiállított vevő-(kimenő) számlák a Folyamatmenedzsment rendszer felé PDF formátumban kerülnek átadásra, és azonnal megtörténik az iktatásuk. Ezt követően bármikor előkereshetők a rendszerben.