MVMI
Áttekintés
Az MVMI alapvetően informatikai szolgáltatást nyújt az MVM Holding csoport tagvállalatainak részére, azaz biztosítja számukra az infrastruktúrát és az alkalmazásszerver üzemeltetését, amelyen a Libra rendszer is fut.
TEVÉKENYSÉG
informatikai szolgáltatás
ALKALMAZOTTAK SZÁMA
451 fő
ÉVES ÁRBEVÉTEL
15 897 099 300 Ft (2019)
RENDSZER
LIBRA11 integrált vállalatirányítási rendszer
BEVEZETÉS ÉVE
2008
FELHASZNÁLÓK SZÁMA
140
A folyamat
Az együttműködés lépései
04 LÉPÉS
1
01. Felismerés
Elsőként az egyik tagvállalat, az akkor még MVM Partner (ma NKM Energia) részéről jelentkezett az üzleti igény a Libra rendszer bevezetésére villamosipari és földgázkereskedelmi területen, és ennek következtében a kiskereskedelmi funkciókra, illetve az ügyfélszámla-kezelésre lett elsőként egy-egy Libra példány használatba véve.
2
02. Kiválasztás
A döntés érdekessége az volt, hogy az MVM Partner, miután végignézte az összes versenyben lévő szoftvert, elérte, hogy az MVM csoportos egységes számlakezelésének ellenére egy teljesen külön szoftver mellett dönthessen. Ez lett a Libra.
3
03. Bevezetés
Az elmúlt évtizedben az MVM elkötelezettsége nem változott, sőt! A közelmúltban is zajlott
egy IT projekt, amivel a kereskedelmi oldalon megjelent rendszereket konszolidálják, és ebben a folyamatban a Librának komoly szerepe van. A Libra Szoftver napi szintű jelenléttel segíti az NKM Energia munkáját, ami például azt is jelenti, hogy a hibabejelentések, a próbaszámlázások esetében nagyon gyorsan tud reagálni. Emellett helyszíni támogatást is biztosít, ami nem csak IT, hanem üzleti támogatást is jelent.
Az MVM Partner a cégcsoport egységes számlakezelésének ellenére egy teljesen külön szoftver mellett döntött. Ez lett a Libra.
MVMI
Bevezetett modulok
MÉRLEG
főkönyv vezetése, beszámolók készítése, adatszolgáltatás
LIKVID
pénzügyi nyilvántartások vezetése
CASHCENTER
banki és egyéb elektronikus fizetések, utalások modul
VESZ
villamosenergia-számlázás modul
OLÜSZ
online ügyfélszolgálat modul