Félegyházi Fejlesztési Kft.
Áttekintés
A távhőszolgáltatást 2019. augusztus 1-jétől a Félegyházi Fejlesztési Nonprofit Kft. látja el Kiskunfélegyházán, amely 100 százalékban Kiskunfélegyháza Város Önkormányzatának tulajdonában áll.
TEVÉKENYSÉG
távhőszolgáltatás
ALKALMAZOTTAK SZÁMA
16 fő
ÉVES ÁRBEVÉTEL
100 712 000 Ft (2019)
RENDSZER
LIBRA11 integrált vállalatirányítási rendszer
BEVEZETÉS ÉVE
2019
FELHASZNÁLÓK SZÁMA
5
A folyamat
Az együttműködés lépései
04 LÉPÉS
1
01. Felismerés
Amikor a távhőszolgáltatást az önkormányzat át akarta venni, a közszolgáltatás legfontosabb feladatává a közüzemi számlázás elvégzése vált, ehhez pedig megbízható rendszerre volt szükség.
2
02. Kiválasztás
Az átvételre nagyon kevés idő volt, de az önkormányzat nagyon jó kapcsolatot ápolt a KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft.-vel, amellyel már előzetesen egyeztetett a tevékenység ellátásáról. A TERMOSTAR a LIBRA Szoftver Zrt. megoldásait használta, és javaslatukra a Félegyházi Fejlesztési Kft. is megkezdte az egyeztetést a LIBRA-val. Mivel a rendelkezésre álló idő kevés, az elvégzendő feladat pedig nagy volt, ezért bíztak a TERMOSTAR ajánlásában, továbbá a rendszer működése is nagyon szimpatikus volt, úgyhogy gyorsan egyértelművé vált, mit fognak választani.
3
03. Bevezetés
A LIBRA két dedikált kapcsolattartót jelölt ki a Félegyházi Fejlesztési Kft. számára, akikkel folyamatosan egyeztettek. Az egyikük a műszaki paraméterezésért, a vevőtörzsadatok megfelelő kialakításáért és minden olyan programozási feladatért felelt, ami szükséges volt ahhoz, hogy maga az adatállomány összeálljon és betölthető legyen. Mivel az előző szolgáltatótól nem megfelelő minőségben kerültek átadásra az adatok, az egész logikáját is fel kellett építeni. A másik kapcsolattartó a pénzügyi kérdésekben és a számlázás könyveléstechnikai részében segített. A bevezetés júliusban kezdődött, és onnantól kezdve, hogy az adatállomány rendelkezésre állt, három héten belül már az első számla is elkészült. a A Félegyházi Fejlesztési Kft. szerint senki más nem tudta volna elvégezni ezt a feladatot ilyen rövid határidővel. Az is nagyban elősegítette a bevezetés sikerességét, hogy már rendelkezésre álltak a LIBRA azon moduljai, amikre elsődlegesen szükség volt az induláshoz. Ez volt a Távhő, Pénzügy és a Kassza modul, melyeket jelenleg is alkalmaznak.
Senki más nem tudta volna elvégezni ezt a feladatot ilyen rövid határidővel.
ALFÖLDVÍZ
Bevezetett modulok
MÉRLEG
főkönyvi modul
LIKVID
pénzügyi modul
CASHCENTER
banki és egyéb elektronikus fizetések, utalások modul
SZÁMLA
értékesítési és számlakészítő modul
KASSZA
házi és valutapénztári modul
TÁVHŐ
távhőszolgáltatási modul