ALFÖLDVÍZ Zrt.

Áttekintés

A Csepel Oktatási és Szolgáltató Kft. felnőttoktatás keretében államilag elismert képzéseket folytat. Az államilag finanszírozott munkaerő-piaci képzések mellett kiszolgálják a vállalatok és egyének képzési igényeit, Budapesten és az ország 7 régiójában is.

A FOLYAMAT

Az együttműködés lépései

04lépés
1
2
3
4

01. Felismerés

A vállalat folyamatos növekedésével a kilencvenes évek végére kinőtte a korábbi szigetszerű rendszereket, amelyek nehézkesen működtek együtt, így megnehezítették a szükséges információk gyors és pontos elérését. A vízművek vezetői felismerték, hogy amennyiben valós időben akarnak beavatkozni a társaság gazdasági folyamataiba, akkor egy átfogó, integrált gazdálkodásirányítási megoldást kell találniuk.

02. Kiválasztás

Az ALFÖLDVÍZ Zrt. 1997-ben a LIBRA11 Integrált Vállalatirányítási Rendszer karakteres elődje, a Libra4GA bevezetése mellett döntött. A Libra Szoftver Zrt. megoldása a vízművek teljes gazdasági ügyviteli rendszerét lefedi: az általános modulok a pénzügy-számvitel, a készletgazdálkodás és az eszközgazdálkodás területeit, míg a speciális vízműipari modul az ügyfélszolgálati, díjbeszedési és értékesítési munkát támogatja. A vállalat ezen felül a gépjármű-menetlevelek feldolgozására is a LIBRA11 speciális megoldását használja.

03. Bevezetés

A vállalat 1998-ben vezette be a LIBRA Integrált Vállalatirányítási Rendszert, amelyet 8 telephelyen 154 alkalmazott használ. A LIBRA11 bevezetésével az ALFÖLDVÍZ Zrt. valódi integrált rendszerhez jutott, ahol az információk már a keletkezési helyükön számítógépes nyilvántartásba kerülnek, a feldolgozást követően pedig a szükséges információhoz minden jogosult felhasználó hozzáférhet. A LIBRA11 ügyfélszolgálati rendszerével a vállalat gyors, pontos információkkal tud szolgálni partnerei felé úgy a műszaki kérdések, mint a pénzügyi adatok vonatkozásában.

04. A kereskedelmi tevékenység támogatása

Az ALFÖLDVÍZ Zrt. fő tevékenysége mellett Raktáráruházat is üzemeltet, ahol a fejlett logisztikai háttérnek és tapasztalatnak köszönhetően nemcsak a belső vállalati anyagigényeket szolgálják ki, hanem a helyi és környékbeli vállalkozásokat, kivitelezőket is ellátják építési és szerelési anyagokkal. A Raktáráruház korábban egy szigetüzemű értékesítő szoftvert használt a készletezési, számlázási feladatok ellátására, azonban az „üzlet” felfutása már túl sok adminisztrációs feladatot jelentett az ERP és az értékesítő szoftver közötti egyeztetések, adatátadások miatt. Ezért 2018-ban bevezetésre került a LIBRA11 BIZNISZ kereskedelmi modulja, ami az ANYAG, a SZÁMLA és a KASSZA modulokkal integrált módon maradéktalanul, gyorsan és hatékonyan látja el a mindennapi bizonylatolási, rendelés kezelési, számlázási feladatokat. Jelenleg is zajlik a BIZNISZ modul belső anyagigénylési-engedélyezési funkcióinak kiterjesztése a vállalat egész területére.

A LIBRA integrált vállalatirányítási rendszer specifikus megoldásával
az ALFÖLDVÍZ Zrt. 15 éves kedvező üzemeltetési tapasztalatot szerzett.

ALFÖLDVÍZ

Bevezetett modulok

MÉRLEG

főkönyv vezetése, beszámolók készítése, adatszolgáltatás

LIKVID

pénzügyi nyilvántartások vezetése

KASSZA

házi- és valutapénztári modul

ÁLLÓ

tárgyi eszköz modul

ANYAG

készletgazdálkodási modul

SUMMA

közüzemi ügyviteli modul

INVEST

beruházáskezelési modul

SZÁMLA

értékesítő és számlakészítő modul

ROAD

menetlevél és munkalap modul

BIZNISZ

Kereskedelmi és logisztikai modul

CASHCENTER

banki és egyéb elektronikus fizetések, utalások modul

INFOCENTER XL

vezetői lekérdezések

Ingyenes bemutató igénylése
Kérje ingyenes szoftverbemutatónkat, és győzödjön meg rendszereink képességeiről!
24 órán belül válaszolunk!

    Alkalmazás kiválasztása: