libravirtua-button ontime-button Vállalkozz digitálisan

LIBRA Online Számla Adatszolgáltatás Megoldás

LIBRA Online Számla Adatszolgáltatás megoldás

 

A LIBRA Szoftver Zrt. valós idejű, automatizált online adatszolgáltatás megoldást kínál 3rd Party ERP rendszert használó partnerek részére. A LIBRA megoldása zárt rendszerként képes integrálódni az ERP rendszerhez, és a NAV online számla rendszeréhez kapcsolódva önállóan, kezelői beavatkozás nélkül oldja meg az online számla küldésének teljes folyamatát.

A LIBRA megoldás implementációja kétféle módon történhet:

1. Teljes, adatbázis szintű ERP integráció
A LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszer az ERP rendszerbe integrálódva, az ERP rendszer SQL adatbázisán keresztül végzi az online adatküldést és adatfogadást, valamint az ERP adatbázisában tárolja a NAV kommunikációval kapcsolatos és a NAV által küldött naplóinformációkat és visszaigazoló kódokat.

2. Automatikus adatfogadás, fájl szintű integráció
A LIBRA megoldása egy megosztott hálózati mappából olvassa fel az ERP által előzetesen elkészített, és kezelői beavatkozás nélkül az adott hálózati mappában letárolt XML fájlokat. A LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszer saját SQL adatbázisát használja az online adatszolgáltatás elvégzéséhez, valamint saját SQL adatbázisában tárolja a NAV kommunikációval kapcsolatos és a NAV által küldött naplóinformációkat és visszaigazoló kódokat.

Az implementációs megoldások technológiai ismertetése

1. Teljes, adatbázis szintű ERP integráció
A LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszerben le van képezve adattábla/nézettábla szinten a NAV részére küldendő xsd/xml struktúra, mely adattáblákat/nézettáblákat megtáplálva a rendszer önállóan végzi a NAV kommunikációt, és tárolja le az adott számlákhoz kapcsolódó NAV válaszokat.

Mi a dolga az ERP rendszert használó vállalkozásnak?

Csupán annyi, hogy a LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszer telepítését követően biztosítsa a hozzáférést az ERP rendszerben található adattáblákhoz/nézettáblákhoz, melyek az elvárt struktúrában tartalmazzák a számla információkat. A többi lépést mind a LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszere végzi el Ön helyett.

ERP integráció

A LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszerhez történő integráció egyszerű fejlesztői feladat. Az adott ERP rendszerben előállt számla adatokat a számla érvényesítését követően elérhetővé kell tenni az előre definiált adattáblákon/nézettáblákon keresztül. A rendszer a számla adatok ily módon történő megjelenését követően már önállóan végzi el az adatküldést, a visszaigazolás kérést, és az egyes folyamatelemek naplózását. A naplóállomány kinyerhető az ERP rendszerből, a log adattáblára történő lekérdezés elkészítésével az ERP rendszerben megtekinthetővé válik. Mivel a küldő rendszer integrálódik az ERP rendszerhez, ezért a visszaigazoló kódon, és státuszon keresztül az ERP megkap minden szükséges információt a feltöltött számlával kapcsolatosan. A teljes kommunikációs folyamat zárt, ugyanis kezelői beavatkozás nélkül, az ERP rendszer fejlesztője által elkészített fejlesztéssel válik működőképessé.

A rendszerhez történő integráció alapvetően az ERP rendszer fejlesztőjének feladata, de igény esetén Cégünk szakértői (fejlesztői, pénzügyi tanácsadói) erőforrást tud biztosítani a fejlesztés időtartamára, ezzel is elősegítve a hatékony, és gyors fejlesztést. 

2. Automatikus adatfogadás, fájl szintű integráció
A LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszer saját Firebird SQL adatbázisát használja a NAV adatszolgáltatáshoz kapcsolódó feladatok elvégzéséhez. Saját adatbázisába olvassa be az előzetesen a fájlszerver megosztott mappájában tárolt XML fájlokat, mely XML fájlokat az adott vállalkozás által használt ERP rendszer állított elő. A LIBRA megoldása saját adatbázisában tárolja a NAV kommunikációs naplóinformációkat, és a beolvasott XML adatokból kinyert számlaadatokat is.

 

Mi a dolga az ERP rendszert használó vállalkozásnak?

Csupán annyi, hogy az ERP rendszeréből előállítja a NAV struktúrájának megfelelő adatszolgáltatási XML fájlokat, és az elkészült fájlokat automatikusan a megosztott mappába másolja. A többi lépést mind a LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszere végzi el Ön helyett.

ERP integráció

Nem szükséges ERP szintű integrációt megvalósítani! A LIBRA megoldása részére elegendő a megosztott, adatcserére fenntartott hálózati mappa elérését biztosítani.

A LIBRA megoldásának üzembe helyezése alapvetően az adott vállalkozás IT üzemeltetőinek feladata, de igény esetén Cégünk szakértői (fejlesztői, pénzügyi tanácsadói) erőforrást tud biztosítani a megoldás üzembe helyezésére, és egyéb igényelt szakértői feladatok elvégzésére.

 

Szeretne ajánlatot kérni a LIBRA Online Számla Adatszolgáltató Rendszer használatára? Esetleg szeretné kipróbálni, mielőtt megvásárolja? Kérjük, töltse ki az alábbi regisztrációs űrlapot, és kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Ajánlatkérés

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Ajánlatkérés

Lépjen velünk kapcsolatba! Kérje vállalatára szabott megoldásunkat!

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com